ورود / عضویت

چرا به یک وب‌سایت نیاز دارم؟

این روزها که اینترنت فراگیر شده است، روش‌های سنتی بازاریابی کنار گذاشته شده‌اند و افراد با استفاده از وب‌سایت‌های شخصی یا حرفه‌ای، خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهند.

رفتار مصرف‌کننده در طول زمان برای انطباق با فناوری‌های جدید در عصر دیجیتال تغییر کرده است. به‌عنوان‌مثال، روزنامه‌ها و خبرهای چاپی که تا دهه‌های پیش بسیار محبوب بودند، این روزها جای خود را به صفحات وب داده‌اند؛ صفحاتی که تعداد آن‌ها بی‌شمار است و در دنیای اینترنت پخش شده‌اند.

وب‌سایت‌ها به منبعی برای کسب اطلاعات در مورد مشاغل و خدمات تبدیل شده‌اند و مردم درحال‌حاضر بیشتر به دنبال جستجوی آنلاین یک کسب‌وکار هستند تا اینکه آن را در یک کتاب، مجله یا روزنامه‌ی فیزیکی جستجو کنند. با ظهور شبکه جهانی وب، مردم بیش از هر زمان دیگری به اطلاعات بیشتری دسترسی دارند و تنها با چند کلیک می‌توانند آن‌چه را که به‌دنبال آن هستند، بیابند. در نتیجه، کسب‌وکار‌ها باید استراتژی‌های بازاریابی خود را برای پاسخگویی به نیاز‌های مصرف‌کننده‌ی مدرن، تطبیق دهند.

اینترنت مطمئناً تأثیر عمیقی بر رفتار مصرف‌کننده داشته است. این تغییر در رفتار تنها نمونه‌ای از چگونگی سازگاری مصرف‌کنندگان با فناوری‌های در حال تکامل در طول زمان است. با افزایش روزافزون کسب‌وکار‌های آنلاین و با ادامه‌ی ظهور فناوری‌های جدید، این احتمال وجود دارد که رفتار مصرف‌کننده نیز به‌همراه آن‌ها تغییر کرده و تکامل یابد.

امروزه تعداد افرادی که از اینترنت برای یافتن مشاغل استفاده می‌کنند چندین برابر شده است و صفحات زرد روزنامه‌ها تقریبا به تاریخ پیوسته‌اند. در سال ۲۰۱۷ میلادی، ۹۷ درصد از مردم برای پیدا کردن یک کسب‌وکار در اطراف محل زندگی خود، از اینترنت استفاده کردند؛ بنابراین، اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را با قرار گرفتن در مقابل مخاطبان مناسب رشد دهید، باید به‌صورت آنلاین پیدا شوید و این یعنی شما باید یک وب‌سایت داشته باشید.

اگر می‌خواهید درآمد خود را افزایش دهید، به یک وب‌سایت نیاز دارید؛ به‌همین سادگی. مشتریان بالقوه به‌صورت آنلاین در حال جستجوی کسب‌وکار‌هایی مانند کسب‌وکار شما هستند و اگر شما در دنیای اینترنت نباشید، شخص دیگری را پیدا می‌کنند. یک وب‌سایت به شما این فرصت را می‌دهد تا بهترین وجهه از کسب‌وکار خود را به نمایش بگذارید و به مشتریان بالقوه نشان دهید که چه کسی هستید، چه می‌کنید و چرا باید با شما تجارت کنند. وب‌سایت، یک ابزار ضروری برای هر کسب‌وکاری است که می‌خواهد امروزه موفق باشد؛ بنابراین اگر هنوز از خود می‌پرسید «چرا به یک وب‌سایت نیاز دارم؟»، پاسخ واضح است: زیرا برای رشد کسب‌وکار شما ضروری است.

اما سؤال «چرا به یک وب‌سایت نیاز دارم؟» هنوز برای بسیاری از افراد بی‌پاسخ باقی مانده است. ما در این مطلب قصد داریم دلایل مهم داشتن یک وب‌سایت و اهمیت آن را با شما در میان بگذاریم؛ پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

دلیل اول: مشتری‌ها انتظار دارند که شما وب‌سایت داشته باشید

با توجه به نکاتی که مطرح شدند، مشتریهای شما از شما انتظار دارند که یک وب‌سایت برای یافتن اطلاعات بیشتر درمورد کسب‌وکار خود داشته باشید. وب‌سایت شما می‌تواند به شما در ایجاد کسب‌و‌کار، افزایش ارزش یادآوری برند، ترویج حسن نیت در مقابل مشتریان و مخاطبان هدف و همچنین ارائه پیام‌های بازاریابی قوی کمک کند.

داشتن یک وب‌سایت فقط به‌معنای حضور آنلاین نیست. با طراحی دقیق وب‌سایت خود، می‌توانید آن را به یک دارایی قدرتمند برای تجارت خود تبدیل کنید. داشتن وب‌سایت مثل داشتن یک ویترین است؛ یعنی مشتری‌ها انتظار دارند که حتماً آن را داشته باشید. اگر وب‌سایتی ندارید، مشتریها فکر می‌کنند که برای آن‌ها وقت زیادی ندارید یا به اندازه کافی در فن‌آوری مهارت ندارید تا با پیشرفت‌ها همگام شوید. حتی ممکن است بپرسند که آیا شما قابل اعتماد هستید یا خیر! پس اگر هنوز یک وب‌سایت ندارید، باید به فکر ساختن آن باشید.

داشتن وب‌سایت، بخش مهمی از استراتژی برندسازی و بازاریابی شما است. باید به‌خوبی طراحی شده و کاربرپسند باشد و فراخوان‌هایی برای اقدام واضح داشته باشد. باید به‌طور مرتب با محتوای تازه به‌روز شود و باید برای موتور‌های جستجو بهینه شود تا مشتریان بالقوه بتوانند واقعاً آن را پیدا کنند. به‌عبارت‌دیگر، داشتن وب‌سایت کاری زمان‌بر است؛ اما خبر خوب این است که افرادی مانند تیم سایت لاینر هستند که می‌توانند همه این کار‌ها را برای شما انجام دهند. بنابراین اگر وب‌سایت ندارید، منتظر چه چیزی هستید؟ یکی بسازید! مشتری‌های شما بابت آن از شما تشکر خواهند کرد.

به این فکر کنید که وب‌سایت شما پیام بازاریابی شما را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۳۶۵ روز سال ارائه می‌دهد! به غیر از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، بیشتر وب‌سایت‌های حرفه‌ای اطلاعات محور هستند و سعی می‌کنند مشکلات بازدیدکنندگان را برطرف کنند.

دلیل دوم: کسب اعتماد

بدون وب‌سایت، چگونه مردم متوجه می‌شوند که شما یک تجارت واقعی هستید و کلاه‌بردار نیستید؟ یک وب‌سایت برای ارائه مدارک اجتماعی و ایجاد اعتبار برای شما به‌عنوان یک تجارت، بسیار ضروری است. یک وب‌سایت به مشتریان بالقوه نشان می‌دهد که شما درمورد کاری که انجام می‌دهید جدی هستید و چیزی برای ارائه دارید. آیا احتمال خرید شما از شرکتی با وب‌سایت بیشتر است یا شرکتی بدون وب‌سایت؟ پاسخ واضح است. بنابراین اگر می‌خواهید در کسب‌وکار موفق شوید، روی یک وب‌سایت سرمایه‌گذاری کنید. این بهترین راه برای ارائه اثبات اجتماعی و کسب اعتماد مشتری‌ها است.

اگر وب‌سایت ندارید، به نوعی واقعاً در تجارت نیستید. این به این دلیل است که مردم از کسب‌وکار‌ها انتظار دارند که وب‌سایتی داشته باشند که در آن بتوانند درباره کار‌های شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، نظرات مشتریان را بخوانند و برخی از مدارک اجتماعی مبنی بر اینکه شما یک کسب‌وکار معتبر هستید، دریافت کنند. اگر وب‌سایتی ندارید در واقع دارید به‌طور غیرمستقیم به مشتریان بالقوه می‌گویید که ارزش وقت یا پول آن‌ها را ندارید.

رفتار مشتری بیشتر بر اساس آن‌چه دیگران در مورد کسب‌وکار شما می‌گویند هدایت می‌شود. مردم انتظار دارند که وب‌سایت شما را ببینند تا اطلاعات بیشتری درمورد برند شما دریافت کنند. از آن‌جایی که خریداران بالقوه درحال‌حاضر به‌صورت آنبالین به‌دنبال شما می‌گردند، وجود جمله نظرات مشتریها در سایت شما راهی عالی برای تحت‌تأثیر قرار دادن خریداران بالقوه و ارائه‌ی اثبات اجتماعی است.

دلیل سوم: روایت‌هایی که درمورد شما وجود دارند را کنترل کنید

کنترل آن‌چه مردم درمورد شما می‌گویند دشوار است؛ اما شما می‌توانید با نوشتن داستان خود در وب‌سایت بر درک برند خود تأثیر بگذارید. زمانی‌که صحبت از کمک به برند‌ها برای انتشار پیام، چشم‌انداز و مأموریت آن‌ها به‌میان می‌آید، یک وب‌سایت روشی بسیار کارآمدتر از تبلیغات چاپی یا بروشور‌ها است.

امروزه، کنترل روایت درمورد وب‌سایت خود بیش از هر زمان دیگری مهم است. راه‌های زیادی وجود دارد که مردم می‌توانند از وب‌سایت شما مطلع شوند و اگر مراقب نباشید، می‌توانید اطلاعات نادرست زیادی را در اطراف خود پیدا کنید. بهترین راه برای کنترل روایت این است که مطمئن شوید وب‌سایت شما به‌روز و دقیق است. محتوای خود را تازه و مرتبط نگه دارید و مطمئن شوید که تمام اطلاعات تماس شما به روز است. اگر افراد نتوانند آن‌چه را که به‌دنبالش هستند در وب‌سایت شما بیابند، به‌سرعت به سمت وب‌سایت شخص دیگری ‌می‌روند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که همیشه دقیق‌ترین و به‌روزترین اطلاعات را درمورد وب‌سایت خود ارائه می‌دهید.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی SEOTribunal، روزانه ۵.۶ میلیارد جستجو در گوگل و ۶۳ هزار جستجو در ثانیه در هر روز انجام می‌شود. تصور کنید، با چنین حجمی از جستجو، ممکن است کسی درحال‌حاضر آنلاین باشد که به‌دنبال خدمات شما باشد.

اگر وب‌سایت ندارید، حدس بزنید کسب‌وکار چه کسی موفق می‌شود؟ قطعاً آن فرد شما نیستید! آن رقیبی که یک وب‌سایت بهینه برای موتورهای جستجو دارد همیشه برنده خواهد بود.

دلیل چهارم: بازگشت سرمایه را به حداکثر می‌رسانید

اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، یکی از اولویت‌های اصلی شما احتمالاً حداکثر کردن بازگشت سرمایه (ROI) است و اگر وب‌سایتی دارید، خوش شانس هستید؛ زیرا راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید مطمئن شوید که وب‌سایت شما سخت کار می‌کند تا حداکثر بازگشت سرمایه را به ارمغان بیاورد. در ادامه چند نکته ذکر شده که به شما کمک می‌کنند تا مطمئن شوید وب‌سایت شما حداکثر بازگشت سرمایه را دارد.

ابتدا مطمئن شوید که وب‌سایت شما با در نظر گرفتن مشتری هدف شما طراحی شده است. چه چیزی را می‌خواهند ببینند؟ چه چیزی باعث می‌شود که آن‌ها در سایت شما بمانند و به بازگشت ادامه دهند؟ پاسخ به این سؤالات به شما کمک می‌کند تا وب‌سایتی را طراحی کنید که به سمت تولید سرنخ و فروش باشد.

دوم، روی بهینه‌سازی موتور‌های جستجو (SEO) سرمایه‌گذاری کنید تا وب‌سایت شما در صفحات نتایج موتور‌های جستجو رتبه‌ی بالاتری کسب کند. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، احتمال اینکه افراد به سایت شما مراجعه کنند بیشتر می‌شود و هنگامی‌که آن‌ها در سایت شما هستند، شانس بیشتری برای تبدیل آن‌ها به مشتری یا یا همکار خواهید داشت. تیم سایت لاینر می‌تواند این خدمت را برای شما انجام دهد.

سوم، از فراخوان‌های مؤثر (CTA) در وب‌سایت خود استفاده کنید. CTA اساساً دستورالعملی است که به بازدیدکنندگان وب‌سایت می‌گوید که می‌خواهید در مرحله بعد چه کاری انجام دهند. به‌عنوان‌مثال، اگر می‌خواهید آن‌ها برای خبرنامه شما ثبت نام کنند، یک CTA را وارد کنید که می‌گوید «برای عضویت اینجا را کلیک کنید». مطمئن شوید که CTA‌های شما واضح هستند و به‌طور برجسته در وب‌سایت شما قرار می‌گیرند تا بازدیدکنندگان نتوانند آن‌ها را از دست بدهند.

با پیروی از این نکات، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما به حداکثر بازگشت سرمایه برای کسب‌وکار شما کمک می‌کند. ایجاد یک وب‌سایت با ابزارهایی مثل وردپرس هزینهی زیادی ندارد؛ اما سرمایه‌ی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. یک وب‌سایت بهینه شده برای موتور‌های جستجو به شما این امکان را می‌دهد که در مقابل هزاران مشتری بالقوه قرار بگیرید. یک وب‌سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو می‌تواند به شما کمک کند تا برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود به مخاطبان هدف گسترده‌تری برسید. محتوای موجود در وب‌سایت همچنین بر تصمیمات خرید و معاملات تجاری تأثیر می‌گذارد.

دلیل پنجم: یک وب‌سایت خوب اعتبار شرکت شما را بیشتر می‌کند

در گذشته، زمانی‌که یک شرکت می‌خواست برای خود اعتبار کسب کند، یک تبلیغ تلویزیونی می‌خرید یا یک بیلبورد می‌گذاشت؛ اما این روز‌ها، افراد به‌احتمال زیاد قبل از خرید، درمورد یک شرکت به صورت آنلاین تحقیق می‌کنند و این بدان معناست که داشتن یک وب‌سایت ضروری است.

یک وب‌سایت مانند یک کارت ویزیت مجازی برای یک شرکت است. این یکی از اولین چیز‌هایی است که مشتریان بالقوه زمانی‌که قصد انجام تجارت با شما را دارند به آن نگاه می‌کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید وب‌سایت شما حرفه‌ای است و به اعتبار شرکت شما می‌افزاید.

اما داشتن هر وب‌سایتی این کار را نمی‌کند؛ وب‌سایت شما باید به‌خوبی طراحی شده و پر از اطلاعات مفید باشد. وب‌سایتی که طراحی ضعیفی دارد یا سال‌ها به‌روز نشده است، به بازدیدکنندگان این تصور را می‌دهد که شرکت شما غیرحرفه‌ای یا بی‌اعتبار است. از سوی دیگر، وب‌سایت شیک و به‌روز نشان می‌دهد که این شرکت مدرن و روی ترند‌ها است. علاوه‌براین، یک وب‌سایت باید حاوی اطلاعاتی درمورد محصولات یا خدمات شرکت و همچنین نظرات مشتریان باشد. این به مشتریان بالقوه کمک می‌کند تا مطمئن شوند که از یک منبع معتبر خرید می‌کنند؛ بنابراین اگر می‌خواهید شرکت شما معتبر دیده شود، مطمئن شوید وب‌سایتی دارید که تعهد شما را به کیفیت نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید به دنیا نشان دهید که کسب‌وکار خود را جدی می‌گیرید، زمان آن فرا رسیده که روی یک وب‌سایت حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید. در عصری که بیش از ۵۰ درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند هنگام جستجو در گوشی‌های هوشمند خود، یک شرکت یا محصول جدید را کشف می‌کنند، نداشتن وب‌سایت می‌تواند به اعتبار شما آسیب برساند. طبق یک مطالعه، ۷۵ درصد از کاربران آنلاین پذیرفتند که اعتبار یک شرکت را بر اساس طراحی وب‌سایت آن قضاوت می‌کنند. در پایان، مردم احتمالاً با شرکتی که می‌توانند به آن اعتماد کنند وارد تعامل می‌شوند و وب‌سایت خوب، پلی برای ایجاد این رابطه است.

دلیل ششم: با مشتری‌ها گفت‌وگوهای سازنده‌ی بیشتری داشته باشید

بیشتر وقت‌ها، گفت‌وگو‌ها به بحث‌های بیهوده تبدیل می‌شوند؛ اما اگر وب‌سایت دارید، می‌توانید با گفت‌وگو‌های سازنده‌تر، از این دام‌ها پرهیز کنید. از این گذشته، یک وب‌سایت، به‌سادگی بستری برای به‌اشتراک گذاشتن افکار و ایده‌های شما با جهان است. با صرف زمان برای ایجاد یک وب‌سایت خوب، به‌طور مؤثر خود را مجبور به گفت‌وگو‌های سازنده‌تر می‌کنید. این به این دلیل است که شما مجبور هستید افکار خود را به شیوه‌ای واضح و مختصر بیان کنید. یک وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهد که گفت‌وگو‌های سازنده‌تری با مشتریها و همکارهای خود داشته باشید.

وب‌سایت، یک مکان مرکزی برای تمام اطلاعات شما فراهم می‌کند و دیگر لازم نیست به فایل‌ها و ایمیل‌های پراکنده تکیه کنید. علاوه‌براین، یک وب‌سایت به شما امکان می‌دهد اطلاعات را راحت‌تر به اشتراک بگذارید. می‌توانید مقالات و سایر اسنادی را پست کنید که برای هرکسی که به اینترنت متصل است قابل دسترسی باشد. این باعث می‌شود گفت‌وگو‌های سازنده درمورد موضوعات پیچیده آسان شود.

به‌طور کلی، داشتن یک وب‌سایت برای گفت‌وگو‌های سازنده ضروری است. وب‌سایت، یک مکان مرکزی برای اطلاعات فراهم می‌کند، اشتراک‌گذاری اسناد را آسان می‌کند و یک تصویر حرفه‌ای به شما می‌دهد. امروز روی وب‌سایت خود سرمایه‌گذاری کنید و از فردا گفت‌وگو‌های بهتری داشته باشید.

علاوه‌براین، یک وب‌سایت یک رکورد دائمی از افکار و ایده‌های شما فراهم می‌کند. این بدان معنی است که شما همیشه می‌توانید هنگام بررسی گفت‌وگو‌های آینده به وب‌سایت خود مراجعه کنید؛ بنابراین اگر به‌دنبال گفتگو‌های سازنده‌تری هستید، همین امروز یک وب‌سایت ایجاد کنید.

وب‌سایت، پلتفرم شما برای پاسخ به تمام سؤالات اساسی مشتریان بالقوه شما درمورد تجارت و برند شما است. هنگامی‌که مردم از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، به‌دنبال پاسخ به سؤالات اساسی مانند کاری که شما انجام می‌دهید، محصولات یا راه‌حل‌های شما، مکان شما، جزئیات تماس و غیره هستند. هنگامی‌که از همه‌ی این موارد راضی شدند، تصمیم می‌گیرند که پیگیری کنند یا خیر. فقط به‌یاد داشته باشید، هنگامی‌که چنین اطلاعاتی را ارائه می‌کنید، آن را ساده و کوتاه نگه دارید؛ زیرا مصرف‌کنندگان این روز‌ها انتظار رضایت فوری دارند.

دلیل هفتم: با غول‌های هم‌صنف خود رقابت تنگاتنگ داشته باشید

آیا می‌دانستید که داشتن یک وب‌سایت به شما فرصت مناسبی برای رقابت با غول‌های هم‌صنف خود می‌دهد؟ هنگامی‌که یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده ایجاد می‌شود، می‌تواند رتبه‌ی بالاتری داشته باشد و در زمان مناسب در مکان مناسب قرار گیرد.

یک وب‌سایت خوب نه‌تنها به شما بستری برای فروش محصولات یا خدماتتان ارائه می‌دهد، بلکه به شما امکان می‌دهد تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و شاید مهم‌تر از همه، به شما این امکان را می‌دهد که با دیگر غول‌های صنعت رقابت کنید؛ حتی اگر آن‌ها منابع بسیار بیشتری نسبت شما داشته باشند. یک وب‌سایت با هم سطح کردن زمین بازی، به کسب‌وکار‌های کوچک اجازه می‌دهد تا در دنیای رقابتی امروز پیشرفت کنند.

گاهی اوقات، همه‌چیز به رتبه‌بندی وب‌سایت مربوط می‌شود. رتبه وب‌سایت شما در گوگل چگونه است؟ آیا شما در صفحه اول هستید؟ دومین؟ سومین؟ اگر وب‌سایتی دارید که رتبه‌ی بالایی دارد، می‌توانید با غول‌های بزرگ رقابت کنید. پیشنهاد برای کلمات کلیدی مناسب می‌تواند ترافیک وب‌سایت شما را افزایش دهد و بر مصرف‌کننده شما تأثیر بگذارد.

داشتن یک موقعیت برجسته در صفحه نتایج جستجو یکی از راه‌های متعدد برای به چالش کشیدن غول‌های هم‌صنف شما است؛ بنابراین، اگر بر اینترنت تسلط ندارید، به مشتریان خود دلیلی برای خرید از رقبا می‌دهید.

دلیل هشتم: رسانه‌های اجتماعی به‌تنهایی کافی نیستند

اگر فکر می‌کنید داشتن یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی برای جذب مشتریان جدید کافی است، دوباره فکر کنید. داشتن یک صفحه اینستاگرام یا فیس‌بوک کافی نیست؛ زیرا هر کسب‌وکار دیگری می‌تواند یک صفحه داشته باشد. فیس‌بوک ادعا می‌کند که در سال ۲۰۱۸ مردم ۵۰ میلیون ساعت کمتر از سال قبل در فیس‌بوک فعالیت کردند.

اما اینستاگرام همیشه روند روبه رشدی داشته است؛ اما به‌تنهایی کافی نیست و نمی‌تواند برای شما اعتبار بخرد و به‌همین‌دلیل داشتن یک وب‌سایت مهم‌تر از همیشه است. وب‌سایت، یک راه عالی برای کنترل محتوا است و اطمینان حاصل می‌کند که مخاطبان شما همیشه می‌توانند شما را پیدا کنند. علاوه‌براین، وب‌سایت یک پلتفرم بسیار قابل اعتمادتر است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌آیند و ‌می‌روند؛ اما وب‌سایت تا زمانی‌که شما آن را به‌روز نگه‌دارید، پابرجا خواهد بود و به رشد خود ادامه خواهد داد.

وب‌سایت به شما امکان می‌دهد تجزیه‌وتحلیل‌ها را ردیابی کنید و ببینید چه کسانی از سایت شما بازدید می‌کنند و با محتوای شما تعامل دارند. علاوه‌براین، با کاربرپسندتر شدن طراحی وب‌سایت، ایجاد یک وب‌سایت زیبا که نشان‌دهنده‌ی برند شما باشد، آسان‌تر از همیشه است؛ بنابراین اگر به‌دنبال کنترل بیشتر بر حضور آنلاین خود هستید، وب‌سایت راه بهتری نسبت به شبکه‌های اجتماعی است.

بنابراین، اکنون بسیاری از شرکت‌ها به جای اتکا به شبکه‌های اجتماعی، به ساخت وب‌سایت روی آورده‌اند. درحالی‌که شبکه‌های اجتماعی پتانسیل افزایش کسب‌وکار را دارند؛ اما اگر فقط روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید، اشتباه بزرگی است و ممکن است در آینده مشکلات جدی برای شما به‌وجود آورد.

دلیل نهم: ساعات کاری خود را افزایش دهید

باید قبول کرد که بیشتر افراد سحرخیز نیستند و قبل از اینکه متوجه شوند، بیش‌ازحد می‌خوابند و باید برای آماده شدن برای کار عجله کنند. برای بسیاری از ما، تصور اینکه روزمان را زودتر از آن‌چه که باید شروع کنیم، غیرقابل تصور است؛ اما اگر مجبور نباشیم روزمان را زودتر شروع کنیم چه؟ اگر می‌توانستیم طبق برنامه خود کار کنیم، بدون اینکه تا ساعت ۹ صبح در دفتر باشیم چه؟

به‌لطف اینترنت، این سناریو اکنون برای بسیاری از مردم یک واقعیت است. با یک وب‌سایت، می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید. چه درحال فروش محصولات یا خدمات باشید و چه در خواب، وب‌سایت شما برای شما کار خواهد کرد و بهتر از همه این‌که، شما می‌توانید یک‌بار وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید و اجازه دهید خودش اجرا شود. نیازی نیست که دائماً تا آخر شب کار کنید.

داشتن یک وب‌سایت به این معنی است که محتوای شما در هر زمانی در طول روز و به‌راحتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ بنابراین چه کسی در شب و چه در طول روز از وب‌سایت شما بازدید کند، به نوعی شما همیشه با او در تعامل هستید. در دسترس بودن همیشه از بازاریابی پشتیبانی می‌کند و فروش را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد و این به‌ویژه در مورد شرکت‌های تجارت الکترونیک صادق است. همچنین گامی به سوی خدمات مشتری‌محور و ایجاد ارتباط است. شما می‌توانید ربات‌های چت مبتنی بر هوش مصنوعی را در وب‌سایت خود فعال کنید که می‌توانند مشکلات اساسی مشتریان شما را در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند حل کنند.

کلام آخر

امیدوارم این نه دلیل ساده تردید شما را درمورد ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای برای کسب‌وکارتان برطرف کند. اگر حتی یک وب‌سایت معمولی ندارید، فرصت عظیمی را برای افزایش شهرت آنلاین خوب خود از دست می‌دهید. هرچه زودتر یک وب‌سایت را بسازید، مشتریان بیشتری به برند شما اعتماد خواهند کرد. این یک راه ساده و ارزان برای افزایش درآمد، افزایش اعتبار شرکت و تثبیت جایگاه خود در صنعت است.

Designed with ❤️ by Siteliner team